UniqueBeds Handelsbetingelser

De følgende vilkår og betingelser er gældende for alle køb foretaget på Uniquebeds.dk med levering i hele Danmark (gælder kun brofaste øer).

Kontakt os:

Mail: Info@uniquebeds.dk

Telefon: 88 62 62 89

I Showroom

På Chatten

Kundeservice har åbent når du holder fri

Hverdage: 9.00 – 16.00 & 19.30 – 21.30

Weekender: 10.00 – 16.00 & 19.30 – 21.30

SHOWROOM

Messevej 12
Åbningstider:
Vi har åbent alle dage så bare ring eller skriv, så laver vi en aftale når det passer dig 
9600 Aars, Danmark

få en bedre søvn b2b cookies handelsbetingelser

Betaling:

Der kan betales med Mobilepay og følgende nordisk udstedte betalingskort: Dankort, VISA/Dankort, VISA, Eurocard/MasterCard og Visa Elektron. Der betales intet kortgebyr. Ved køb på www.Uniquebeds.dk hæves pengene fra din konto først når varen afsendes.

Priser:

Alle priser er i danske kroner inklusive moms og afgifter. Alle priser er dagspriser og opdateres løbende. Der tages forbehold for tastefejl, udsolgte varer, prisændringer fra leverandører samt svigtende leverancer.

Priser:

Hos Uniquebeds skal du føle dig tryg i alle købets faser! Derfor yder vi 30 dages prisgaranti på alle produkter gældende fra Leveringstidspunktet – du kan altså trygt handle hos os uden at bekymre dig, om du betaler for meget. Hvis du finder en identisk vare hos en konkurrerende dansk butik/webshop, hvor prisen inkl. leveringsomkostninger er billigere end den pris du har betalt, så refunderer vi omgående differencen. Vi beder dig blot om at dokumentere tilbuddet fra konkurrenten enten ved at fremvise en tilbudsavis eller et link til tilbuddet i den pågældende butik/webshop. Bemærk at prisgarantien ikke gælder specielle kampagner som Black Friday, åbningstilbud, køtilbud og varer med begrænset antal samt tilbud fra udenlandske butikker.

Fragt:

Når du handler hos UniqueBeds, får du altid gratis fragt når du handler for over 299kr. (gælder kun brofaste øer). Det gælder uanset størrelsen på varen eller beløbet du har handlet for. Hos UniqueBeds benytter vi eksterne transportører til alle leveringsydelser og i tillæg til gratis levering, kan du vælge mellem en række fordelagtige tilvalgsmuligheder, mod et leveringsgebyr da de så skal komme 2 fragtfolk 

  • Vi tilbyder altid gratis fragt på ordre over 299kr. til Pakkepost ved de mindre varer og til hoveddøren ved større varer.
  • Vi tilbyder indbæring til 399kr. – Her leverer vi dine varer og bærer dem ind i et ønsket rum.
  • Vi tilbyder indbæring med montering til 899kr. – Her leverer vi dine varer, bærer dem ind i et ønsket rum og montere ordren for dig.
  • Vi tilbyder indbæring med montering & bortskaffelse til 1599kr. – Her leverer vi dine varer, bærer dem ind i et ønsket rum, samler ordren for dig og køre alt emballage og din gamle seng, madras eller sengeramme på Genbrugsstationen for dig.
  • Vi tilbyder ombytning af fastheden/kernen i din madras indenfor 30 nætter til 0kr. (gælder kun madrasser med mulighed for at skifte kernen i madrassen) – Du skal kun betale for selve fragtomkostningerne til fragtfirmaet og da prisen kan variere så kontakt os for den da gældende pris.

Fortrydelsesret:

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du skal sende en mail til info@uniquebeds.dk. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os skriftlig besked.

Returnering:

Når du har givet os besked om at du vil fortryde dit køb, Arrangere vi en afhentning af produkterne, når vi har modtaget produkterne vil vi gennemgå produkterne for brugs/leverings skader, hvorefter du får pengene tilbage på den konto/det kort du handlede med hvis der ikke forevindes skader, ellers vil vi kontakte dig og løse dette i fællesskab.

Varens stand, når du sender den retur:

Du hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er brugt/beskadiget udover, hvad der er “normalt” betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som du kan i en fysisk butik. vi anbefaler at du bruger rullemadras på alle vores senge da det forhindre pletter og fedtplamager på produktet. Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så vi anbefaler, at varen returneres i original emballage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet:

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi et tilsvarende beløb fra tilbagebetalingen. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering uden indbæring, montering og bortskaffelse, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene via bankoverførsel. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du inden da sender os dokumentation for at have returneret den.

Reklamationsret:

Du har 2 års reklamationsret fra modtagelsen af varen, dog skal du reklamere inden for ”rimelig tid”, efter du har konstateret en mangel. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse. Reklamationsretten betyder, at du kan klage over fejl og mangler, der viser sig op til 2 år efter, at du modtog varen. Reklamationsretten bortfalder, hvis manglen er forårsaget af f.eks. fejlagtig eller uautoriseret reparation eller brug. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Returnering af en vare med en berettiget reklamation skal altid aftales med kundeservice via info@uniquebeds.dk eller på tlf.

Udvidet produktgaranti:

Vi forhandler markedets førende bæredygtige luksus senge i kvalitetsprodukter. Dette betyder, at vi kan tilbyde nogle af branchens absolut bedste produktgarantier nemlig: • 10 års garanti på alle vores madrasser og rammer og 5 års garanti på alle Elevations motorer.

30 nætters prøvetid:

Vi hjælper dig gennem hele processen, så vi sikre os du får den madras som passer til dig og din krop.

Du kan altid få god og sikker vejledning ved at kontakte os over chatten,  på telefonen, på mail eller ved at komme til vores Showroom, hvor du/i kan få vejledning mens du/i i ro og mag kan prøve alle vores unikke madrasser mm.

Hvis du alligevel skulle ombestemmer dig og ønsker en anden fasthed på din nye madras, står vi naturligvis klar til at hjælpe dig. Indenfor prøveperioden på hele 30 nætter fra leveringen af din nye madras, kommer vi hjem til dig med den nye fasthed/kerne så du får præcis det du har brug for.

 Ombytningsretten forudsætter, at madrassen har en udtagelig kerne og selve madraskernen betaler vi, du skal bare betale leveringsprisen på 499kr. så bytter vi madraskernen ved din hoveddør og kan nemt vejlede dig gennem monteringen hvis du har brug for det. 

Vi bytter kun én gang pr. madras.

Persondatapolitik:

Personoplysninger, som afgives i forbindelse med køb på www.uniquebeds.dk, behandles i overensstemmelse med gældende dansk lov.

Klageadgang:

Hvis du vil klage over dit køb, skal du henvende dig til os på telefon eller via mail.
kontakt os bæredygtig co2 neutral uniquebeds showroom om hvem er